sreda, 22. januar 2014

Iz Janine zaprašene skrinje

Ker sem bila novembra in decembra zelo pridna, bom z vami delila nekaj "zaprašenih" voščilnic. Nastale so za našo podružnično šolo in centralno šolo v Slovenj Gradcu.


Na voščilnici iz rdeče osnove sem prvič uporabila kaligrafsko pero. Zakaj? Pisava...pisana ročno ima svoj čar, kljub modernim tehnološkim zadevicam. In ker me je pero navdušilo, sem se odločila, da ob  prvi priložnosti na Koroškem obiščem kaligrafski tečaj. Upam, da čimprej...


Voščilnico v beli barvi sem delala s pravim zanosom. Komaj sem čakala, da jo bom dokončala, saj je nekaj posebnega. Minimalistično...kar je meni zelo pri srcu. Res sem imela veliko dela z zvezdicami,  ampak na koncu je bil ves trud poplačan.


Tako...za danes zaprašeno skrinjico zapiram. Jutri pa bomo spet pokukali vanjo. Upam, da vam je katera voščilnica všeč in inspiracija za kaj novega?





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana